Каква е инвестицията за интернет магазин

Инвестицията в Интернет магазин е най-често еднократна за повечето клиенти, а именно – инвестиция в дизайн и разработване на интернет каталог или магазин с възможност за директна поръчка и разплащане.

За максимална ефективност е по-добре да има и последваща инвестиция, която най-често се изразява в:
– Рекламни и фотографски кампании, за популяризиране на сайта, продуктите или услугите
– Кампании в социалните мрежи
– Кампании в AdWords
– Линк мениджмънт (купуване на линкове от силни сайтове, които водят към Вашия сайт).

Защо да предпочетете интернет магазин:

  • задържане на пазарни позиции с минимална инвестиция и евтина Интернет реклама.
  • липса на високи наеми
  • липса на ограничение в площта
  • липса на разходи за СОТ
  • работно време на магазина 24 часа
  • възможност за прогнозиране на разходите
  • липса на инвестиция в обучение на мениджъри, които да провадат добре вашите стоки.
  • не губите няколко дни в месеца за да обяснявате коя стока как се съхранява,
    какви са й параметрите, колко струва, и какви точно разновидности нейни предлагате.
  • липса на такса за банков и картов терминал при използване на електронни разплащания.
  • според дейността възможност за предлагане на стоки с удължен период на доставка, в пъти повече отколкото може да съберете по нормалния начин в складови и търговски площи.
  • посетителите на Интернет магазина Ви са в по-голям процент потенциални клиенти, а не случайно преминаващи покрай магазина.

  • обратно в категорията
    към началото
    последвайте ни в социалните мрежи: google+, facebook, twitter,
     изпратете ни запитване на адрес: info@creativedesign.bg
    или ни се обадете на 0888630055
    © 2009-2015 Creative Design Ltd
    към началото