SEO

SEO е съкращение от Search Engine Optimization – Оптимизация за търсещи машини.
Това е процес на оптимизиране на сайт свързан със стремеж към показване на максимума от съдържанието на даден сайт и в крайна сметка постигане на по-добри позиции в резултатите от търсенията в търсачките (SERPs).

On-Page SEO

On-Page SEO оптимизацията е това, което се случва с вашата страница на самата нея. Всичко онова, което има положително въздействие в резултатиет от търсенето. Дължащо се на добър код, правилно маркиране на важните елементи в нея, добро разположение на отделните структурни елементи и др. Тя е изключително важна и без правилното и осъществяване не е възможно един сайт да получи добри резултати в относително силни конкурентни ниши, колкото и да се прави Off Page оптимизация на сайта. Най-хубавата част от On-Page SEO оптимизацията е, че се случва при вас – директно на вашия сайт.

On-Page SEO и ключовите думи. Откриването на точните за вашия проект ключови думи е от изключителна важност за резултатите от дадената кампания по оптимизиране. Най-важното е откриването на релевантни думи, които носят голям трафик, и в същото време са нискоконкурентни. Това би позволило вашия сайт да се класира доста добре в ниша, която връща много месечни търсения.

On-Page SEO и мета таговете. Мета тага служи за етикиране на вашия сайт. Въпреки, че са налице доста голям брой тагови етикети, то най-важните които ни интересуват са – title, description, keywords, robots.

On-Page SEO и URL форматирането. Правилното форматиране способства доброто ориентиране на роботите на търсещите машини из вашия сайт. Не е задължително ключовите думи да се съдържат в линка, по-скоро е добре линка да е къс, разбираем и структурно ориентиран.

On-Page SEO и форматирането. Препоръчва се отбелязването на таргет ключовите думи на поне няколко места (включително задължително на началната страница) да се форматират с em, i, b. Задължително е използването на H1 до H8 за маркиране на ключовите секции и заглавия. Използване на li елементи в навигационното меню и др.

On-Page SEO и микроформати. Използването на микроформати помага на търсачките „да разберат“ вашето съдържание, също така го прави привлекателно за посещение при SERP попадения.

On-Page SEO и чистия W3C код. Относително спорен въпрос дали е задължително кода да се валидира, но безспорно е да е достатъчно чист и разбираем в текстов режим, в какъвто бива достъпван от роботите.

On-Page SEO и флаш. Никакъв флаш. Точка.

On-Page SEO и alt таговете – задължителни за снимките. Добре е да включват таргет ключовите думи.

On-Page SEO и jS. Желателно е всичко, което може – да бъде изнесено във външни .js файлове.

On-Page SEO и картата на сайта. Задължително използването на XML карта на сайта, описването й в robots.txt и добавянето им в Google Webmaster Tools

On-Page SEO и вътрешната свързаност – добра вътрешна свързаност между секциите на сайта. С по възможност тристъпково достигане до вътрешните й секции. Ако не може тристъпково, то макс четиристъпково.

Това е първата и най-важна част от доброто позициониране на всички интернет проекти. Без добра изпълнена страница по отношение на On-Page SEO, всяка добре изпълнена Off-Page SEO кампания и да има ефект, крие рискове.

Off-Page SEO

Много накратко казано това е дейността по повишаване популярността и репутацията на даден интернет проект. Това се дефинира с броя и типовете на външни сайтове, които линкват към праекта, които се оптимизира. Off-Page оптимизацията е най-важната SEO дейност, за интернет проекти, които имат за цел първите позиции в SERP резултатите от търсенето, както и интернет магазини, функциониращи в силноконкурентни ниши.

Off-Page SEO и свързаността. Най-бързия и ефективен метод за постигане на добри резултати е – получаването на квалитетни линкове към вашия интернет проект. Под квалитетни, или качествени, се разбира линкове от сайтове:
– които имат равен или по-голям Google Page Rank
– имат подобна тематика
– имат релевантни (съпоставими) мета тагове
– имат различна зона на разположение
– имат голям брой качествени линкове към тях си.

някои други Off-Page SEO инструменти:
– Директории за статии;
– Външни блогове и/или коментари в тях;
– Бизнес директории;
– Сайтове за социално споделяне;
– Социални мрежи;
– Форуми;
– Local marketing.

 

а вие с какво ще ни помогнете?

Имате предвид в динамичната бизнес среда с над трилион Интернет страници?

Ние разбираме от тази материя и експериментираме постоянно.
Ние имаме десетки клиенти, класирани на водещи позиции в търсещите машини за бизнеса си.

всичко е описано и ние можем да се справим сами

възлагането на SEO на някой колега от офиса (който най-често е правил и страницата защото има някаква идея какво е това HTML) или на човек, който не може да покаже дългосрочни резултати със сериозни бизнес проекти – най-често има отрицателен ефект. И води до допълнителни разходи по оправяне на неговите грешки!

Въпреки, че основните неща са относително ясни, е необходимо тяхното познаване в голяма дълбочина, защото използването на кой да е инструмент от допълнителното оптимизиране на един сайт (извън неговото наистина нормално развитие във времето), би могло да донесе наказание от търсещите машини. От извеждане на сайта на много по-задни позиции, до изключването му от SERP резултатите.

 

Цени и действия

 
последвайте ни в социалните мрежи: google+, facebook, twitter,
 изпратете ни запитване на адрес: info@creativedesign.bg
или ни се обадете на 0888630055, 0879332007
© 2009-2015 Creative Design Ltd
към началото