Инвестицията в Интернет магазин е най-често еднократна за повечето клиенти, а именно – инвестиция в дизайн и разработване на интернет каталог или магазин с възможност за директна поръчка и разплащане.
За максимална ефективност е по-добре да има и последваща инвестиция, която най-често се изразява в:
– Рекламни и фотографски кампании, за популяризиране на сайта, продуктите или услугите
– Кампании в социалните мрежи
– Кампании в AdWords
– Линк мениджмънт (купуване на линкове от силни сайтове, които водят към Вашия сайт).
Защо да предпочетете интернет магазин:
задържане на пазарни позиции с минимална инвестиция и евтина Интернет реклама.
липса на високи наеми
липса на ограничение в площта
липса на разходи за СОТ
работно време на магазина 24 часа
възможност за прогнозиране на разходите
липса на инвестиция в обучение на мениджъри, които да провадат добре вашите стоки.
не губите няколко дни в месеца за да обяснявате коя стока как се съхранява,
какви са й параметрите, колко струва, и какви точно разновидности нейни предлагате.
липса на такса за банков и картов терминал при използване на електронни разплащания.
според дейността възможност за предлагане на стоки с удължен период на доставка, в пъти повече отколкото може да съберете по нормалния начин в складови и търговски площи.
посетителите на Интернет магазина Ви са в по-голям процент потенциални клиенти, а не случайно преминаващи покрай магазина.