Преди всичко е нужно да изясните за себе си (и за нас) какви цели ще преследвате с този сайт. Дали ще искате да постигнете високотехнологичен имидж на вашата фирма, ще желаете да информирате потенциалните си клиенти или ще предоставяте следпродажбена поддръжка на съществуващите си клиенти?
Коя ще е основната ви цел: Корпоративен имидж? Маркетинг? Реклама? Продажби? Проучвания? Вашият уеб сайт ще изпълнява всички тези функции. Една от тях обаче трябва да е водеща.
Следващият етап е дефинирането на групата от хора, към които ще бъде насочен сайта.
Различните посетители биха търсели различна информация на сайта ви. Ето някои от най-честите въпроси, които вашият посетител ще си задава, влизайки във вашия сайт. Постарайте се да му отговорите:
Какво предлага вашата фирма и на какви цени?
С какво се различават вашите стоки (услуги) от тези на другите?
Имам въпрос към вас, как най-бързо и лесно да го задам?
Къде и как мога да закупя (поръчам) тези стоки (услуги)?
Какво ново предлагате?
Купих си ваш продукт, но имам проблем с него. Какво да направя?